Groot nieuws! VanavondBezorgd wordt Shiplee. Deze naamsverandering gaat in oktober plaatsvinden – de precieze datum ga je uiteraard ruim op tijd van ons horen. Als je je aanmeldt voor onze nieuwsbrief blijf je volledig op de hoogte van alle ontwikkelingen richting Shiplee.

Hieronder lees je het antwoord op een aantal belangrijke vragen. En als je zelf nog een vraag hebt, beantwoorden we hem natuurlijk hieronder.

Waarom verandert jullie naam?
Wij gaan ons verzendplatform later dit jaar verder uitbreiden in het buitenland. VanavondBezorgd is een prachtige naam, maar probeer het maar eens te laten uitspreken door een niet-Nederlander. That’s a no go.

Wat gaat er voor mijn webshop veranderen?
Vrijwel niets. De werkwijze blijft hetzelfde, de tarieven blijven hetzelfde en alle drop-off points veranderen gewoon met ons mee. We zetten je account ook automatisch over. Je behoudt dus je tokens, inloggegevens en zendingoverzicht. Wat er wél gaat veranderen is de URL waarop je inlogt. Dat wordt straks https://dashboard.shiplee.com. Onze huisstijl verandert ook, dus de website en onze nieuwsbrieven zullen er anders uit gaan zien.

Waarom breiden jullie internationaal uit?
E-commerce is bij uitstek geschikt voor internationale uitbreidingen. Zo biedt internationaal pakketten versturen voor webshops veel kansen en voor pakketbezorgers geldt hetzelfde voor internationaal pakketten bezorgen. Schaalvoordeel drukt bovendien onze kosten – en dat is natuurlijk goed voor iedereen.

Wanneer horen we meer over de naamswijziging?
De komende tijd houden we je op de hoogte via ons forum, onze nieuwsbrief, en via je dashboard in VanavondBezorgd. De ingangsdatum van de naamswijziging communiceren we binnenkort.

Wat vinden jullie van de naamswijziging?
Wij zijn heel benieuwd wat jij van de nieuwe naam vindt, laat je het ons hier weten?